Sunday 25 November 2012

Novel Terlerai Kasih

Sekaliku menyatakan cinta, usahlah kau meraguinya lagi. Sekali janji padamu, cukuplah untuk selamanya. -ILHAM FITRI

Kau cinta pandang pertamaku. Namun, makin meniti ketika, ukhuwah yang berlandaskan cinta itu seakan-akan palsu pula.-NUR WAFIAH

Novel ini mengisahkan Ilham Fitri yang jatuh cinta pada Wafiah. Namun sikap Am yang terlalu cemburu dan bersifat menguasai terhadap Wafi menyebabkan hubungan mereka berantakan. Hati yang retak bisa bercantum, terlerai kasih mereka mungkinkah akan bersambung?

Komen saya, argh saya jatuh cinta, cinta, cinta pandang pertama. Sebenarnya saya selalu ternampak komen penulis ini didalam status fb kawan saya Mardihah Adam ( penulis novel juga tapi islamik bersama PTS, namun sekarang beralih arah ke arah humor). Dan terfollow blog penulis ini dan terfollow Terlerai Kasih. Bila sesuatu novel itu memenuhi selera, apalagi. Belilah. Wah macam makanan pulak.. Teringat bila saya hubungi MPH SACC Mall, jam tu juga pergi beli( hihihi..
Waktu bekerja.. Maafkan saya bos). So pada saya, novel ini boleh dibeli.

See u next novel...

No comments:

Post a Comment